utorok 17. mája 2011

Posťažovanie sa...

Kašlajúca, chorá, zronená, nervózna a zúfalá. Obávam sa, že nasledujúci mesiac bude jeden z najťažších v mojom doterajšom živote. Viem, že to hovorím často, ale teraz to už myslím naozaj vážne. Ak prežijem budúci mesaic prežijem všetko. Decký moje premilené s Mort v čajovni sa môžete akurát tak rozlúčiť. Mortička bude sedieť doma za knihami a bude dobiehať to čo nezvládla cez školský rok - a verte mi je toho dosť. Aldrick povedal:"Hovorí dobre..." Akoby to na tej škole stačilo, hovoriť dobre. Ale aj tak som rada, že som sa s ním mohla porozprávať a vyskúšať si pohotovosť a taktnosť mojich reakcii. Jediné moje roptýlenie behom tohto mesiaca pripadá na 24. a 25. mája. V Žiline sa koná Bábková Žilina na ktorú sa veľmi teším (po dvoch rokoch uvidím znova mojich najmilovanejších lútkohercov!). Nie vlastne ešte je tu jeden dátum 28. premiéra Immanuela Kanta. nebudem tvrdiť, že sa na ňu teším tak ako na Idiota, ale tak premiéra je premiéra, ak už nič iné tak atmosféra je vždy dobrá.
A potom to príde, slávnostný deň - Mort slušne oblečená, čudujte sa svete. Nie, fotky nebudú. 13., 14., 15. júna 2011 - bŕŕ už teraz nemám tie dni rada.
Áno, o 26 dní mám ten osudný okamih. Ten najdôležitejší v tomto školskom roku, tie  krkolomné postupové skúšky.
Už si to poredstavujem: Čítanie s porozumením, to nejako spravím, aspoň na dva by to mohlo byť. Počúvanie s porozumením - snáď. Gramatický test, kameň úrazu, toho sa bojím najviac. A čo sa slohu týka budem sa snažiť.
Ústna časť: Opis obrázka-fájn. Dialóg s profesorom to nejako dopadne, asi nie najlepšie, ale nejako áno. No a konverzačná téma..
Dnes - 26 dní pred tým - som si začala robiť náčrty všetkých koverzačných tém (je ich 22). Možno to stihnem - ak nie budem sa modliť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára