utorok 10. januára 2012

War for peace (Vojna mieru) - 5. časť (Eltai)

Muži sa zrovnali do radu, keď sa pred nás postavil Generál Ren. „Chlapi! Mám pre vás dobré správy, vedenie sa rozhodlo, že do vojny pôjdeme s počtom piatich tisícok!“
Dav zaburácal.
„Pozrite sa na druhú stranu, tam je náš osud, tam, za tými parazitmi, je náš nový domov a my ho vybojujeme pre náš rod! Nech je sila Minotaurov s vami, bratia!“
                „Sam, drž sa blízko mňa, iba tak prežijeme.“
„Dobre.“ Sam vybral svoj meč z puzdra a postavil sa vedľa mňa do prvej línie.
„ZA HAN!“ zhúkol Generál a vojsko sa rozbehlo proti Loupom. Na prvú líniu priletela spŕška šípov a sem tam nejaké guľky. Väčšina mužov, ktorých zasiahli, sa iba zatackala a bežala ďalej priamo na nepriateľa. Boli sme už v tesnej blízkosti od nepriateľa, vyskočil som do výšky a tasil svoj meč. Gravitácia ma zatlačila dole a čepeľ meča preťala loupského šermiara na dve polovice. Sam bojoval po mojom boku s ďalším z nich.
„Hej Sam, zatiaľ prehrávaš.“
„Ako to myslíš?“
„Ja už mám prvého Loupa.“
„To vieš prcek, ja ťa nechávam.“ Keď dokončil vetu, uskočil som dozadu, aby ma netrafil nejaký šermiar, keď v tom som spoznal toho muža zo včerajšej noci.
„Tak nakoniec si si našiel ty mňa?“
„Zabijem ťa za to, že si sa jej pokúsil dotknúť!”
Kapucňa mi stále zakrývala tvár, keď som sa pustil do divokého tancu s tým Loupom.
„Obyčajne to nerobím, ale povedz mi tvoje meno, aspoň jedno loupské meno si zapamätám.
„Volám sa Géron!“ zhúkol na mňa, keď sa naše čepele stretli.
„Teší ma, ja som Eltai.“ Nachvíľku som z neho spustil oči a uvidel obrieho lietajúceho tvora, ako smeruje na mňa a zarovno s ním sa blíži Géron. Uskočil som nabok, aby ma ten okrídlený démon netrafil, a pokračoval v boji s Geronom. Vyzerá to tak, že vôbec nešiel po mne, ale po strelcovi, čo mieril na Gerona.
„SAM! Videl si to?“ zakričal som na muža, ktorý stál za mojím chrbtom a bojoval s dvoma Loupmi naraz. Odsotil som Gerona dozadu a rozbehol sa tam, kam smeroval ten tvor.
„Poď! Som zvedavý, čo to je zač, tam stojí.“ Na drobný okamih všetci prestali bojovať a sledovali toho démona. Ten tvor pomaly začínal klesať k zemi. Presekal som pár Loupov, ktorý mi stáli v ceste, a bežal priamo na miesto, kde musel pristáť.
„Sam! Pohni, nemôžem dopustiť, aby toho tvora zabili!“
„Eltai, nevieme na koho je strane.“ Kričal na mňa, keď si prebíjal cestu. Už som videl toho tvora, ako bezbranne čupí  medzi zápasiacimi mužmi, keď si ju všimol Nero  a vyskočil do výšky . Odrazil som sa od ramena Loupa, ktorý mieril na nejakého Hana, a tak som ho vyviedol z rovnováhy. Letel som presne na Nera. Ramenom som mu vrazil do rebier a on odletel dozadu. Pristál som tesne pred tým tvorom a zaujal bojovo-obranný postoj. Sam dobehol k tomu tvorovi a sklonil sa k nemu.
„Eltai, je to žena.“
„Žena?“ spýtal som sa ho, keď som dorážal Loupa, ktorý sa pokúšal napadnúť Sama.
„Sam, vymeň sa.“ Postavil sa a bojoval ďalej za mňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára