sobota 25. júna 2011

Vendeta podľa J

Spozorovala som ich už pri škole. Boli takí nápadní a tak vzrušení, že zatiaľ čo ich spolužiaci ostávajú oni sa vydávajú vpred novým dobrodružstvám. Rozhodla som sa, že ich zničím. Len z mojej osobnej pohnútky. V poslednom čase sa veľmi nudím. Živí odtiaľ neprídu. Usúdila som, že zabiť 33 ľudí naraz sa mi asi neprepečie. Zvolila som si inú cestu. Vyberám si teda najslabší článok. Nateraz ho volajme J. Útly chlapec, zdatný lyžiar, veľmi inteligentný a nedá sa nahovoriť na hocakú hovadinu. Teraz však nebude mať na výber.

1.deň
Chudák J ešte ani sám netuší, že sa z neho stane môj služobník. Omotám si ho okolo prsta! Bude len môj. Ostatných zatiaľ nechám vydýchnuť.

2.deň
J ešte stále nechápe o čo ide. Jeho zrak sa zatemnil aj mozog patrí mne, ale nie je schopný zabíjať pokým mu neprikážem ako. Asi som si vybrala zle. Nemá temné nadanie. Chce to trochu času, možno zopár storočí.

3.deň
Umierajú prví ľudia. Pod náporom snehu sa skrýva neprebádaná jaskyňa. Objavila sa tam náhodou (na môj povel). Záhadne v nej miznú šiesti lyžiarski začiatočníci. Ďalší východ slnka už neuvidia. Na chate sa rozpútalo povstanie. Decká sú nervózne. Ich priatelia sú mŕtvi zomreli a oni nevedia prečo. Do štyroch tanierov sypú otravu. Myslia si, že sa jedlo dostane na stôl ,,pravých“  vinníkov – učiteľov. Bohužiaľ umierajú ďalší štyria. Taniere položili na nesprávny stôl!

4.deň
J-ovi kamaráti ho vídajú stále viac v samého a v čiernom. Dúfajú, že je to smrťou jeho najbližšieho kamaráta.

Noc zo štvrtku na piatok
Nočný pochod! Decká kričia. No v tom lese niečo je. Noc je krutá a neúprosná... Ráno na raňajkách je ich zasa o sedem menej.
Z lesa vyteká krv. Nádherný pohľad.

5.deň
Dnes odchádzajú. Ostáva 16 ľudí.

Neskôr v autobuse
Klzká cesta. Aspoň jedenásť by sa mohlo vážne zraniť. Veď ja to zariadim. Á BUM! Havária. Bože, to je smola.
Ale J to prežil, sedí na okraji obrubníka a smeje sa. Z autobusu sa vyplazili 4 dospelé telá.

HA! Misia úspešne splnená.
Len som to trochu zle vypočítala.
Som len Smrť. Dúfam, že ma nevyhodia.
A ak áno, budem súkromník.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára